وبلاگی از جنس سوال

میان خطوط بخوانیم؛ Hooked!

یه ضرب المثل سوئدی هست که میگه:

.In a good book the best is between the lines

تو یه کتاب خوب، بهترین مطالب، بین خطوط قرار دارند.

این دقیقا مصداق حرف محمدرضاست: «یادگیری، در حاشیه روی می دهد».

با الهام از این ضرب المثل، بخش جدیدی رو در وبلاگم راه اندازی کردم که توش، درباره کتاب هایی که خوندم می نویسم. «میان خطوط بخوانیم». می خوام یکی دو هفته درباره کتاب Hooked از نیر ایال صحبت کنم. دوستانی که فایل های مدیریت توجه رو از محمدرضا گوش دادن، قطعا با این کتاب، آشنا هستن. متمم، از مطالب این کتاب در درس گیمیفیکیشن هم استفاده کرده.

در هفته اول، فقط می خوام سه نقشه ذهنی که بعد از خوندن کتاب ترسیم کردم رو بذارم. این سه نقشه، در ادامه تمام صحبت هامون، کاربردی هستن و بهشون ریفرنس می دیم.

می دونم می دونم! هم نقاشی ام خیلی بده هم دست خطم! ولی متاسفانه کاری اش نمیشه کرد. در پست های بعدی، درباره این مطالب، توضیحاتی می نویسم.

پست مرتبط: نقشه ذهنی؛ خوشه های یادگیری

علی
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۲۹
سلام .از مطالب تون استفاده می کنم و واقعا دستتون درد نکنه.
چون مادر دوستم ترک قروه ای هست و میگه اکثر قروه ای ها در استان کردستان ، ترک زبان هستن ، فک میکنم شما هم ترک باشین. 
علی جان آرزوی موفقیت دارم برات.منتظر نوشته های جدیدت هستیم...
محمد حسین آذربهرام
۲۲ آبان ۲۳:۵۴
سلام!
دوست من اصلا دست خط مهم نیست و زیبایی نقاشی هم مهم نیست. اولا کار شما که اصلا نقاشی نیست ثانیه دست خط هم یک هنر هست که بعضی ها هنرشون در این کار خوب است و بعضی ها هم خیر خوب نیست و من و شما در این مورد مشترکیم. 
کاش درباره کتاب و "نقش ذهنی" بیشتر توضیح میدادید. 
راستی لینکتون کردم!
میثم
۱۶ آبان ۱۱:۲۰
سلام یه خواهشی داشتم لطفا نسخه با کیفیت تر عکس های نقشه ذهنی کتاب Hooked رو بزاررررررررررررررر
ممنوننننننننننننننننننننننننن
میثم
۱۶ آبان ۱۱:۱۸
سلام کتاب جالبس بود که تعریفشو شنیده بودم ممنون بابت ارائه نقشه ذهنی مطالب کتاب 
حانیه
۰۳ شهریور ۱۴:۵۷
سلام
کاملا اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی سریع جذبم کرد مطمین بودم که این نویسنده ی این وبلاگ یه جوون در حدود سن های خودمه ولی وقتی دیدم چند سالته خیلی تعجب کردم یه پسری در این سن انقد فهمیده و داناست چون وقتی با کسایی که در سن توهستن صحبت کردم جنس دغدغه هاشون خیلی سطح پایین تر از تو بودمخصوصا پسرا که بیشترشون دنبال pesو ترفنداش بودن:)
پ ن:منم یک کرد مقیم قم هستم:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ببینید
کتاب‌هایی که می‌خواهم بخوانم
© 1396 استفاده از مطالب این سایت، برای همه، در هر جایی و به هر شکلی آزاد است.