وبلاگی از جنس سوال

زنگ تفریح؛ دوست مخفی من

دایناسور کروم - گوگل کروم - کروم

توی زنگ تفریح امروز، رفیق روزهای سخت و روزهای تلخ و روزهای سهل و کلا همیشه ـم رو بهتون معرفی کنم: دایناسور کروم.

داستان آشنایی ما خیلی رمانتیک نبود. اینترنت من یه روز قطع و وصل می شد، وقتی صفحه Unable to connect to the Internet اومد، از عصبانیت، مشت کوبیدم روی کیبورد و یهو دیدم این دایناسوره توی صفحه پرید هوا! یه ربع توی شوک بودم. مثل این بود که یهو برادرم شروع کنه به پرواز کردن یا لپتاپم بره برا خودش چایی بریزه. من یه عمر، این دایناسور رو بی تحرک دیده بودم، حالا داشت از اینور صفحه به اونور می پرید. بعدش مشخص شد که این دایناسور، یه بازی مخفی توی کروم ـه! از دوست هام درباره ـش پرسیدم اما اون ها از این ماجرا خبر نداشتن و همه اون ها هم شگفت زده شدن.

بازی اش اینطوریه که یه سری مانع هستن که باید از روشون بپری یا ازشون جاخالی بدی و رکورد ثبت کنی. ساده ترین بازی ممکنه و حتی از بازی های 30 سال پیش هم ساده تر طراحی شده اما از اونجایی که می دونم تعداد کمی درباره این دایناسور می دونن، بازی کردنش برام لذت بخش ـه. احساس اینکه یه بازی مخصوص خودته، خیلی جذابه! دایناسوری که همیشه در کنار همه هست اما فقط تو می تونی باهاش بازی کنی.

برای انجام دادنش هم کافیه یه لحظه اینترنت تون رو قطع و یه صفحه رو توی کروم باز کنید تا قیافه تی رکس رو ببینید، بعدش دکمه pgup رو در کیبورد بزنید تا دایناسور جادویی، زنده بشه! البته خیلی باهاش دوست نشید؛ چون اون دوست منه :)

اینجا و اینجا هم می تونید نحوه زنده کردن تی رکس رو کامل ببینید و بخونید.

سعیده
۲۹ دی ۱۰:۲۲
سلام. اتفاقا چند روز پیش وقتی اینترنتم قطع شده بود. دکمه ها رو همین طوری زدم دیدم اون دایناسور با SPACE داره حرکت می کنه. خوشحال شدم یکمی هم بازی کردم :)
سینا شهبازی
۳۱ تیر ۲۲:۳۷
علی
بازی خوبی بود.
تا حالا بهش دقت نکرده بودم. سرگرمی خوبی بود.
ممنون بابت این ریزبینی‌ات که همیشه به منم کمک کرده... می‌دونی که راجع به چیا حرف می‌زنم.
سارا درهمی
۲۹ تیر ۱۹:۵۸
ولی واقعا در عین سادگیش خیلی هم آسون نیست، یه ثانیه دیرتر یا زودتر عمل کنی، ممکنه بخوری به یکی از این کاکتوسا یا پرنده ها. داداش خوشحال من، که دوس داره تو همه چی به جایی برسه که هیشکی نمیرسه، چند بار تا جایی این بازی رو پیش برد که صفحه سیاه شد و کروم میخواست یادآوری کنه که بسه دیگه داداش، دیگه تا حالا اینترنت وصل شده!

پ.ن: حالا حتما سلام میخواد؟ من کامنت اینطوری دوس ندارم. :)
پاسخ :
سلام.

آره آره! از یه امتیازی به بعد شب میشه؛ همه جا تاریک میشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ببینید
کتاب‌هایی که می‌خواهم بخوانم
© 1396 استفاده از مطالب این سایت، برای همه، در هر جایی و به هر شکلی آزاد است.